2021-03-08
 17:15:30

På tiden...

© Soffiloffis
 
 
 
Idag har barnen gått tillbaks till skolan igen efter sportlovet.
Isabelle har äntligen fått byta till Julias klass från och med idag, det var på tiden tycker jag! Förhoppningsvis kommer hon trivas bättre i skolan nu :)
 
På fredagen veckan innan lovet skaffade vi gymkort till mig och tjejerna så vi var ner och tränade förra lördagen och måndagen. Sen skulle vi ner i lördags igen men då hade dom bytt kod till gymmet så det blev inget med det då =/ Dom hade stängt inne på badhuset annars hade vi gått o frågat där, men jag får ringa o höra vad som har hänt...
 
Jag har nyss städat lite, ska fortsätta om en stund. Men vi har alldeles för mycket grejer!
Blir så matt...
 
Ah, hörs sen
Kram
 
 
 


Mams
PUBLICERAT: 2021-03-09, 13:29:29

Åh vad skönt för Isabelle,hoppas allt blir bättre nu🤗💕

Svar: Ja det får vi verkligen hoppas :) Men jag tror det, hon verkade ganska glad igår när hon kom hem :) <3
Soffiloffis


Milla
PUBLICERAT: 2021-03-09, 19:30:49

Skönt att hon fått byta klass.
För mycket grejer ja. Herregud säger ja bara.vem har inte det. Skickar vidare utväxt kläder till barnens syskonbarn å vips har man köpt nytt igen åt dom. 😂
Lite blir en av med men känns som mer in än man skulle behöva göra av med 😆

Svar: Ja äntligen :)Haha ja samma här, vi har skänkt bort till både Thomas barn och Patricias barn o sen köper vi nytt :) Fast dom växer ju så man måste ju samtidigt göra det :D Japp man hinner liksom inte med o slänga innan det är påfyllt typ :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: