2021-03-16
 12:50:58

Tisdag :)

© Soffiloffis
 
 
Igår la jag o Daniel oss och vilade en liten stund på eftermiddan. Han hade knappt sovit kvällen innan och jag kände mig helt slut av nån anledning.
Sen när jag vaknade kunde jag knappt ta djupa andetag utan att det gjorde ont i bröstet och bak ryggen. Skitotäckt! Det sitter fortfarande i, jag försökte vila bort det under förmiddagen idag men det vägrar släppa =/ Jag försökte även ligga på en varm flaska men det gjorde bara ont eftersom den var så hård och obekväm. Jag vet inte vad det är för fel... hoppas det går över snart!
 
Julia har varit hos skolsköterskan idag, hoppas det gick bra :)
Pontus kom nyss hem från skolan så han ska väl strax få börja med läxorna och snart kommer Daniel också hem.
 
Jag känner för o färga håret, jag har haft hårfärg ståendes hur länge som helst men jag får aldrig tummen ur och gör det :) Mitt hår börjar bli grått både här o där =/
 
Idag kommer nya säsongen av Fortnite, så det ska vi kolla in :)
Och sen måste vi beställa busskort till tjejerna idag också, till nästa läsår så dom slipper gå till Ludvika då :P
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: