2021-03-09
 13:51:00

Tisdag :)

© Soffiloffis
 
 
Igår fick jag ett meddelande av min chef på Romme att dom kommer bjuda alla anställda på middag :) Så nästa torsdag ska jag dit och äta, trevligt trevligt :)
 
Barnen är i skolan just nu, Pontus kommer hem om en liten stund. Då har han lite läxor o göra, han var ju sjuk veckan innan lovet så han har lite att jobba ifatt.
 
Igår när tjejerna kom hem lagade vi mat och efter maten gick dom in på sitt rum och somnade båda två. Det verkar ha varit drygt att gå tillbaks till skolan efter lovet :D
 
Jag har nyss fyllt i en skolenkät på alla barnen och så skickade jag in aktivitetsrapporten till AF när jag ändå var i farten. Skönt o ha det gjort :)
Och nyss ringde jag till sporthallen o frågade varför koden till gymmet inte funkade och då fick jag veta att gymmet i gränges är stängt på helgerna. Det sitter en lapp på dörren med öppettider för badhuset, men jag trodde inte det hade med gymmet att göra för där behövs ju ingen bemanning på det sättet. Men aja, då vet vi det iaf...
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: