2021-05-07
 19:56:47

Fredag :)

Gammal bild på mig
 © Soffiloffis
 
 
Så var dagen här, dagen då jag inte längre är 30+ utan 40+ :)
Jag har lite blandade känslor inför det, å ena sidan känner jag mig inte så jättegammal och å andra sidan känner jag mig apgammal :D
 
Dagen har flutit på som vanligt.
Flickorna hade hemmastudier idag så imorse var det bara Pontus vi skickade iväg till skolan. Sen åkte Daniel o jobbade några timmar på eftermiddagen och på vägen hem köpte han med sig ingredienserna till marängswisch :) Det var supergott som alltid :D
Sen hade han köpt med sig en tårta också, så den ska vi äta upp lite senare.
 
Jag fick en tavla av både Isabelle och Julia och sen hade dom köpt en ljuslykta med sand i, jättefint :) Och Pontus köpte en annan slags ljuslykta och en kaffetermos till mig, också jättefint och jättebra då mitt kaffe alltid kallnar :)
 
Imorron ska vi hem till mormor o morfar och fira :)
Resten av helgen är oplanerad.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: