2021-05-10
 15:10:43

Måndag :)

 
© Soffiloffis
 
 
 
I lördags åkte jag och barnen hem till mamma o Hans och firade lite födelsedag :)
Jag fick presentkort på Unika Ludvika av dom och av min morbror, o sen fick jag lite fotoramar också. Det var soligt med en massa mörka moln över hela himlen, så sen när det började regna åkte vi hemåt igen.
 
Av Ketty, Sören, Ylva, Veronica, Peter och Thomas fick jag pengar :)
 
Tack allihop för presenterna jag har fått, så snällt! :)
 
Helgen har gått alldeles för fort som vanligt.
Flickorna har hemmastudier idag och på onsdag, så dom ska bara till skolan på tisdag denna vecka :) På torsdag o fredag är alla barnen lediga.
 
Nu på eftermiddan nån gång ska vi hem till farmor o klippa tjejerna. Julia har velat klippa sig jättelänge nu medan Isabelle inte vill klippa sig alls. Få se hur det går...
Sen tänkte Daniel klippa Pontus ikväll tror jag :)
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: