2021-05-05
 17:51:00

Onsdag :)

 
Fotat med mobilen 🙂
 © Soffiloffis
 
 
 
Idag kom instruktioner inför provet nästa vecka. Jag kommer tydligen behöva filma mig själv och skärmen snett bakifrån så dom ser att man inte fuskar. Bara o hoppas det funkar med webbkameran jag har. Är det för dålig kvalitet kan de bestämma att man inte får göra provet ändå, dvs man blir diskad från urvalet. Jag börjar bli ganska nervös nu!
 
På eftermiddan gick jag o Isabelle ner och tränade. När vi kom ner dit satt det en lapp på dörren om att gymmet kommer vara stängt från och med nästa vecka pga åtgärd av en vattenskada och byte av matta. Så vi får försöka åka in till stan o träna under dom veckorna istället.
 
Hörs sen
Kram
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2021-05-07, 04:28:00

Va kul. Vad är det för utbildning du ska.gå? Lycka till på provet 🙂

Svar: Det är vårdadministratör jag ska utbilda mig till (om jag kommer in) :) Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: