2021-05-12
 20:09:37

Onsdag :)

© Soffiloffis
 
 
 
Idag har jag mest bara väntat på att få göra provet. Jag har varit jättenervös men jag ville samtidigt få det gjort. Allt funkade som det skulle med det tekniska så det var skönt :) Men jag vet inte hur det gick, det kändes som det gick okej iaf. Vi får se sen...
 
Sen när jag var klar med provet kom ett sms om att mitt paket hade kommit. Så en stund senare gick jag och Pontus bort till affären och hämtade det :)
 
Jag packade upp studioblixten när jag kom hem och skulle precis testa den när jag upptäckte att sync-kabeln inte passade i min kamera!
Men jag ska försöka åka in till fotobutiken på fredag o kolla om dom har en sändare som passar den blixten :) Annars får jag köpa en annan kabel istället, det löser sig nog...
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: