2021-05-11
 13:32:00

Tisdag :)

 Blixten jag har beställt :)
 
 
 
Igår eftermiddag/kväll åkte vi hem till farmor o farfar och klippte barnen :)
Isabelle ville bara klippa topparna så det blev väl kanske 2 cm kortare eller något sånt, Julia klippte sig till axlarna ungefär och Pontus blev rakad. Jag blev också klippt till axlarna ungefär, jag hade egentligen tänkt vänta med o klippa mig men det blev så iaf :D
Tack för hjälpen Ketty :)
 
Idag tror jag att jag ska dra tummen ur och färga håret, jag hade tänkt göra det igår men jag var osäker på om två förpackningar skulle räcka så jag struntade i det. Håret gick ju nästan ner till rumpan så... Men nu när det är avklippt så kan jag ju göra det ändå :)
 
Imorron ska jag skriva provet och jag är så himla nervös. Både inför kamerauppställningen och att få allt det att funka och över vilka frågor som kommer på provet...
Jag vill verkligen ha en utbildning nu så jag kan skaffa mig ett jobb!
 
Annars beställde jag en studioblixt igår kväll för pengarna jag fick i present :)
Jag längtar såå tills den kommer :D
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: