2021-11-27
 21:40:49

Lördag :)

© Soffiloffis
 
 
I onsdags blev jag klar med inlämningsuppgiften efter mycket om o men, jag skickade in den samma dag och fick ett ganska bra omdöme på den :) Så skönt!
Sen hade jag prov i torsdags o jag vet inte hur det gick, få se om jag får veta i helgen eller om det blir först nästa vecka. Jag håller tummarna såå hårt för att jag blev godkänd!
 
På matten har vi kommit in på Geometri nu och försöker lära oss Pythogaras sats, krångligt som sjutton. Men det känns som vi kommer köra igenom det här kapitlet ganska snabbt när jag kollar planeringen. Sen är det ett kapitel kvar och så nationella provet förstås.
 
 
Idag åkte vi till Stadium Outlet o köpte nya vinterskor till barnen. Sen blev det en sväng till Borlänge efter det. Där delade vi upp oss, så Daniel o Pontus gick på affärer tillsammans och jag o flickorna gick tillsammans. Det blev nya byxor o hoodies till tjejerna och två blusar/skjortor till mig.
 
Nu är vi hemma igen och har varit det i några timmar och jag är så himla trött!
På tisdag kommer en ny uppdatering av Minecraft :)  Det blir kul :)
 
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: