2021-11-07
 20:48:56

Söndag :)

© Soffiloffis
 
 
I torsdags hade vi prov i ekvationer. Det kändes som det gick rätt bra men jag har haft en lite orolig känsla i magen hela tiden och tänkt att det kanske gick sämre än jag trodde när jag satt där.
Idag hade läraren rättat proven iallafall och jag blev godkänd!! Så himla skönt! Särskilt eftersom ekvationer är det svåraste jag vet!
Så nu kan jag fokusera helt och hållet på det andra kapitlet, Linjära funktioner.
 
Annars är det helg nu, eller ja det är ju söndag så helgen är snart slut.
Men vi har mest tagit det lugnt. Jag har försökt plugga lite och så har vi spelat minecraft :)
 
Imorron ska barnen tillbaks till skolan igen efter en veckas höstlov.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: