2021-11-18
 22:06:24

Torsdag :)

© Soffiloffis
 
 
Igår hade kyrkskolan öppet hus, så jag och flickorna åkte dit och pratade med några av deras lärare om betyg och sånt, Pontus var också med så klart :) Vi fick skjuts av mamma eftersom Daniel jobbade o hade bilen, jättesnällt, tack igen :)
 
Sen imorse körde Daniel in mig till mamma och så skjutsade hon mig till Borlänge så jag fick göra mammografi. Det gick ganska bra tror jag, det gjorde inte alls lika ont som jag hade trott :)
Bara o hoppas att det såg bra ut på bilderna också...
 
Resten av veckan har jag räknat lite matte o nästa vecka har jag prov på kapitel två. Jag är skitnervös den här gången också!
Det har inte varit så många lektioner den här veckan för i måndags var det studiedag, idag missade jag lektionen pga sjukhusbesöket och imorron har läraren förhinder.
 
Hörs sen
Kram
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2021-11-20, 09:02:41

Jag var också på mammografi i veckan. I tisdags morse. Å nog gjorde de mindre ont. Än vad man fått berättat för sej. Håller tummarna att allt är bra med bilderna när du får svar ♥️

Svar: Ok vad bra att du också har fått komma iväg på det :) Ja det känns som folk berättar skräckhistorier för o försöka skrämma upp en haha
Tack, hoppas allt ser bra ut på dina bilder också när du får svar <3
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: