2021-11-04
 07:05:24

Torsdag :)

© Soffiloffis
 
 
Idag har jag prov på första kapitlet i matteboken.
Jag är såå nervös för det är så himla mycket man ska komma ihåg och tänka på, särskilt när det gäller algebra! Sen efter provet har jag vanlig mattelektion :)
 
Jag fick nyss ett mail från läraren också, han berättade att brandlarmet ska gå under dagen så man ska ta med hörselskydd eller hörlurar för o slippa det värsta av oljudet, ifall larmet går under provet/lektionen, gaah.
 
Igår hade jag utvecklingssamtal med Pontus lärare över telefon. Hon berättade att det går jättebra för honom i de olika ämnena och att han verkar trivas bra på skolan, det känns ju skönt att höra :)
 
Men nu måste jag strax åka om jag ska hinna hitta parkering i tid.
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: