2021-10-18
 19:21:01

Måndag :)

© Soffiloffis
 
 
Idag började jag skolan.
Eller, det var bara introduktion så egentligen börjar jag väl på riktigt först imorron :)
När jag kom hem räknade jag lite och det var väl ungefär som jag hade tänkt mig, mycket ekvationer och nya namn att lära sig som t.ex. polynom och koefficient...
Men ah, det blir nog bra :)
 
En av inlämningsuppgifterna är klar iaf, tror jag :)
 
Daniel stack iväg till jobbet nästan direkt när jag kom hem och det blir lika imorron också för då går jag samma tider. Vi måste fixa en till bil den här månaden :)
 
Jag o barnen har nyss ätit o nu tänkte jag ta det lugnt en stund innan det blir dags o sova.
Igår hittade jag förresten pappas dödsannons på dt's hemsida så jag lägger in den här nere...
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: