2021-09-08
 12:39:00

Börjar skolan igen...

© Soffiloffis
 
 
Barnen har stuckit iväg till skolan (för några timmar sen men ändå) och jag åkte in till stan för o träffa syon. Jag kom dit lite tidigare än jag skulle men det gick bra ändå :)
 
Vi pratade lite och jag bestämde mig för att läsa upp matte 2 så att jag har fler valmöjligheter sen. Och till våren ska jag göra om högskoleprovet o förhoppningsvis få lite bättre resultat den här gången :)
Bäst o sätta fart nu med studierna innan det är för sent, jag är ju inte purung längre direkt...
 
Så den 18 oktober börjar jag plugga igen.
Jag är såå himla orolig för hur det ska gå för matte är ju inte min starka sida direkt, särskilt inte algebra som det verkar vara mycket av i den här kursen. Men jag MÅSTE klara det!
 
Daniel ska väl snart åka till jobbet och sen ska jag gå o möta upp Pontus när han slutar :)
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: