2021-09-06
 00:13:00

Jobbintervju o annat

© Soffiloffis
 
 
 
Pontus var förkyld hela förra veckan o flickorna fick gå tillbaks till skolan i torsdags efter deras förkylning.
Igår fyllde Pontus 11 år också :) Han börjar bli så stor nu vår lilla minsting :)
 
Annars i helgen tog jag kontakt med syon, jag tänkte jag skulle försöka läsa upp matten så jag har fler valmöjligheter för att söka utbildningar sen. Nästan alla utbildningar som jag skulle kunna tänka mig kräver matte 2 eller mer så...
Få se om det ens är möjligt för mig att läsa upp fler betyg, det visar sig vad hon säger. Och om hon tror att jag har möjlighet att komma in på vanlig högskola eller om det bara är yrkeshögskola som gäller...
 
Och nästa lördag har jag fått tid till en jobbintervju som jag ska gå på. Den verkar lite annorlunda för man skulle ta på sig träningskläder anpassade efter höstväder, så vi ska nog vara ute o träna eller något.
 
Just ja har tittat på en serie under veckan också, den heter The handmaid's tale. Jag har trott att den har varit typ en kostymfilm från 1800-talet eller nåt så jag har inte orkat se den tidigare. Men det visade sig vara något helt annat, jättebra var den! Hoppas det kommer en 5:e säsong snart :)
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: