2021-09-25
 16:13:00

Lördag :)

© Soffiloffis
 
 
Tidigare idag körde jag in Daniel till Ludvika för han ska festa med några arbetskamrater ikväll :) Dom ska till Prison Island (eller vad det heter) i Borlänge och bli inlåsta i en cell o lösa gåtor för att ta sig ut. Hoppas dom får kul :)
Få se om jag får hämta Daniel senare eller hur det blir...
 
Igår köpte vi nya datorstolar till hela familjen. Dom hade rea på Jysk så bäst att passa på. Flickorna har klagat på att dom tycker deras är obekväma och att dom får ont i ryggen när dom sitter i dom, så nu slipper dom dom :)
 
Annars gick jag o la mig halv 10 igår, det är riktigt ovanligt för o vara mig. Jag tror jag somnade direkt o sov väl ca 12 timmar eller nåt sånt.
 
Jag har börjat kolla på nån serie på Netflix som är sådär.
Såå jag tror jag ska vika in lite tvätt istället...
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: