2021-09-19
 21:44:12

Söndag :)

© Soffiloffis
 
 
Igår åkte jag, Daniel o barnen hem till Marie-Louise på kalas, hon har ju fyllt år så :)
Milla var redan där när vi kom dit, längesen vi träffade allihop nu! Det är säkert tio år sen jag såg malle iaf. Hon hade bakat en massa gott :)
 
Idag har vi bara tagit det lugnt. På eftermiddan bestämde jag mig för att gå o rösta i kyrkovalet, så nu är det gjort :) Jag är ju inte religiös eller något men jag tycker det behövs en förändring inom kyrkan så... Isabelle följde med o sen gick vi till affären efteråt. Sen på kvällen gick jag o Isabelle ut på en promenad, det blev runt öraberget o hem, det är lagom :)
 
Imorron är det dags för barnen att gå tillbaks till skolan igen. Daniel går eftermiddag den här veckan så på förmiddan ska vi åka o handla. Sen nån dag kanske jag skulle följa med Malle till piercingstudion, få se när det blir :)
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: