2021-09-14
 11:05:39

Tisdag :)

© Soffiloffis
 
 
I söndags åkte jag o barnen hem till mormor o morfar och hälsade på :)
Vi fikade lite och sen såg flickorna att det stod ett rådjur i trädgården så dom fotade den medan den åt av gräset. Efter ett tag stack den iväg iallafall för jag tror den upptäckte att vi allihop stod o stirrade på den :D
 
Sen började vi kolla på en massa foton från mormors ungdom, men även lite bilder från när jag var ung :)  Det var ganska kul o sitta där o bläddra i fotoalbumen. Men efter ett tag blev Pontus lite uttråkad och ville åka hem så vi får fortsätta titta en annan dag.
 
Annars händer väl inte så mycket. Daniel går förmiddag den här veckan, barnen är i skolan o jag söker jobb o jämför olika utbildningar.
Det kom en ny säsong av Fortnite igår också så det har jag spelat lite :)
 
Nu ska jag träna lite matte
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: