2022-04-26
 15:00:00

Konstigt...

© Soffiloffis
 
 
Idag skulle dom ha ringt från bouppdelningen men jag hörde inte ett pip. Jag skrev till advokaten när jag fick brevet att jag ville vara med och han bad om mitt telefonnummer så han skulle kunna ringa upp mig så jag skickade det o han tackade men sen hörde han inte av sig ändå :S WTF?! Först tänkte jag att jag kanske hade missuppfattat och att det var jag som skulle höra av mig, men jag gick in och kollade mailet igen och han skrev bokstavligen att han skulle ringa så jag satt o väntade i flera timmar helt i onödan :/
 
Jag fick schema och instruktioner inför högskoleprovet idag. Så nu blev jag lite nervös! Det börjar närma sig :D
 
När flickorna kom hem frågade vi varför en av dom fick frånvaro från NO-lektionen idag, då berättade hon att läraren hade låst ut henne. Läraren hade tittat på henne och sen hade hon stängt dörren och låst den mitt framför näsan på henne! Alltså, varför gör man så? Det är tydligen inte första gången hon gör så heller...
Jag sa åt henne att hon får ta upp det med mentorn imorron för hon ska ju inte behöva missa lektioner för att läraren är sur på henne (eller vad det nu är)!
 
Annars har dagen rullat på som vanligt.
Men strax ska vi åka och handla.
Barnen behöver nya skor så vi ska in på Stadium också :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: