2022-04-11
 11:26:00

Måndag :)

Barnen när dom var små <3
© Soffiloffis
 
 
Nu har jag haft första föreläsningen med Clockwork.
Det gick bra, det var ungefär som sist jag var där förrutom att de individuella samtalen kommer ske via videolänk =/ Räcker det inte med vanliga telefonsamtal? Måste man se varandra för att det ska funka? Jag gillar verkligen inte att vara med på film/foto, känner mig så obekväm framför kameran =/
 
Annars försöker jag lära mig C++, det är svårt men det går framåt iaf :)
Daniel hade gått en sån kurs strax innan vi träffades så han hade boken kvar, perfekt ju!
 
Sen tog vi upp min mormor o morfars gamla matsalsbord i helgen, det blev mycket finare. Så det bordet vi hade innan åkte ner i källaren istället.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: