2022-08-22
 13:45:28

Måndag...

© Soffiloffis
 
 
I torsdags var jag hem till Milla på Altanhäng, vi satt väl o pratade till ca 1 på natten :) Det var trevligt!
Annars har helgen bara flugit förbi som vanligt.
 
Den här veckan har jag en massa som måste göras innan skolstarten, så det är fullt upp... 
Idag har jag föreläsning med Clockwork på eftermiddagen, sen imorron ska jag dit för ett sista möte med min jobbcoach.
 
Helt ärligt tycker jag att Clockwork har varit mycket bättre än arbetsförmedlingen på att ta hand om arbetssökande personer. De är engagerade och försöker peppa en och ger tips och råd inför en intervju osv. Hos af är det mer "Om du inte gör som vi säger så ska du få se på fan!" typ... Jag tror pepp och trevligt bemötande ger mer än hot och sura kommentarer!
 
Aja, förrutom det så är jag fortfarande sjukt nervös inför skolstarten. Vi kommer väl vara ca 150-200 personer som börjar och ska läsa tillsammans det första året (Systemvetenskap, IT-säkerhet och mjukvarutestning och Grafisk design och webbutveckling). Det verkar som vi kommer börja med att göra hemsidor i grupp. Det var jättelängesen jag höll på med sånt så jag lär färska på minnet lite, hoppas det blir bra :) Sen ska vi skriva rapporter och opponera på varandras... 
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: