2022-08-15
 10:43:08

Måndag...

 
 
Usch inatt var det svårt att somna. 
Daniel kunde inte sova alls så han satt uppe tills det var dags att åka till jobbet =/  Och jag somnade inte förrän efter fyra nån gång, sen klev jag upp vid 9.30. 
 
Idag vid 14-tiden har jag föreläsning med Clockwork.
Men alltså den där hemuppgiften jag fick den här veckan gör mig sjukt stressad. Jag vill inte =/
Att svara på frågor i textform har jag inga problem med, men att spela in video där jag ska prata i 5-10 minuter om mig själv, alltså nej fy faan!
Men jag gissar på att jag får bestraffningar om jag inte gör det, så jag känner mig tvingad att göra det =/
 
Nu ska jag försöka väcka flickorna igen, det var helt omöjligt när jag försökte tidigare, hoppas det går bättre nu :)
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: