2022-08-28
 12:52:48

Söndag...

© Soffiloffis
 
 
 
Igår på eftermiddagen åkte hela familjen till ABB Hitachi och gick runt o kikade lite på deras öppna hus :)  När vi kom dit fick vi en varsin goodiebag, så vi fick ett varsitt paraply allihop, det var ju bra.
Det var riktigt varmt o kvavt när vi gick runt så både jag och Daniel höll på o svettas ihjäl :D
 
Sen när vi hade gått färdigt där åkte vi till Elgiganten så jag fick köpa en webbkamera. Så nu har jag kopplat in och testat den och den verkar funka fint :)
 
Idag tänkte jag köpa busskort, men sen kom vi fram till att jag ska köpa engångsbiljetter istället eftersom jag inte kommer vara på plats så mycket, det är väldigt mycket föreläsningar via nätet så det skulle vara lite bortkastat o köpa månadskort om jag inte behöver använda det hela månaden.
 
Annars lär jag skriva ut mig från AF idag och så ska vi åka och storhandla senare under dagen.
 
Hörs sen
Kram 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: