2022-06-24
 20:32:12

Midsommaraftonskväll :)

© Soffiloffis
 
 
Vid 14-tiden åkte vi hem till Ketty o Sören och grillade, Uffe och Lena kom också dit, det var trevligt :)
Sen efter maten gick Ketty in o gjorde tårta så jag följde med o höll henne sällskap, vi pratade om lite allt möjligt :)
 
Vi kom nog hem vid 19-tiden tror jag, då bytte vi om och åkte och badade vid Kyrkviken.
Min bikiniöverdel är spårlöst försvunnen så jag fick ha på mig ett linne o bikinitrosor och bada i, men det funkade väl det med. Det var ganska skönt i vattnet, rätt så svalkande :)
 
Det har varit sol och klarblå himmel hela dagen, såå himla härligt! Älskar det...
Bara o hoppas att det blir lika fint imorron också så vi kan åka o bada då med!
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: