2022-06-22
 14:49:00

Onsdag...

© Soffiloffis
 
 
Usch jag kunde knappt somna inatt, och vid 3 när jag precis var nära o somna kom det ett gäng tonåringar (eller yngre) och ställde sig utanför och pratade o skrattade jättehögt så då blev jag klarvaken igen. Daniel som skulle upp vid fyra vaknade också =/
 
Flickorna är ute o cyklar med en kompis nu iallafall... Hoppas dom har kul :)
 
Jag har varit helt inställd på att dom ska ringa från akademiska sjukhuset imorron, men jag kollade igen nu på förmiddagen och det är först nästa vecka dom ska ringa :) 
Dom ska prata om tjejernas genetiska förändringar och så ska vi försöka reda ut var det kommer ifrån eftersom det inte verkar komma från varken mig eller Daniel. Jag börjar bli mer o mer säker på att det kommer från svininfluensavaccinet eftersom dom fick det en kort tid innan det började... 
Men vi får se vad läkaren säger...
 
Hörs sen
Kram
 
 
Edit: En sköterska ringde och berättade att läkaren hade gått igenom flickornas papper och att han ville träffa oss istället för att ha telefonmöte eftersom det är så komplext. Så på onsdag ska vi till Uppsala då hela familjen... bara o hoppas att det går bra!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: