2022-05-21
 16:20:00

Lördag :)

Pontus när han var 5-6 år :)
© Soffiloffis
 
 
Igår åkte vi till Biltema i Ludvika för första gången. Det kändes jättestort i jämförelse mot Borlänges Biltema :) Vi köpte nya däck till min och Pontus cyklar, nya slangar och lite annat som vi behövde. Sen gick vi bort till Stadium och kikade lite och så blev det en vända på Coop innan vi gick tillbaks till Biltema o köpte varsin mjukglass.
 
Idag bytte Daniel däck på cyklarna, eller försökte iaf. Pontus däckbyte gick jättebra, det var klart på några minuter.
Men till min cykel verkar det som däcken vi köpte var för stora även fast vi köpte 28", så vi lär väl åka in och byta dom nån dag. Sen försökte han byta bara slangen på ena hjulet eftersom däcket som satt på såg rätt fint ut, men då gick pumpen sönder =/  Gaah!
Det verkar som det är meningen att jag inte ska ha nån cykel för det har bara krånglat sen det blev punka på den första gången xD
 
Annars idag vet jag inte vad vi ska göra. Bara ta det lugnt här hemma tror jag :)
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: