2022-05-30
 11:00:00

Måndag :)

© Soffiloffis
 
 
Idag har jag föreläsning på förmiddan, hoppas det går snabbt.
Men dom brukar ha krångel med datorer varje gång så det brukar dra ut på tiden lite.
 
Annars har vi beställt en bok som ska komma idag. 66 dagars dieten heter den och ska vara jättebra :D
Jag trodde den kom nyss för det var nån som knackade på, men när jag kom till dörren var det ingen där och så hörde jag porten slå igen. Busringare antar jag.
 
Igår åkte vi in och storhandlade, skönt o ha det gjort!
Vi glömde några saker så vi får väl åka in nån dag o köpa det.
 
Daniel går eftermiddag den här veckan så han åkte nyss till jobbet.
Sen när barnen kommer hem ska vi nog ut o cykla (om dom vill det) för idag verkar det bli okej väder :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: