2022-05-25
 15:49:00

Onsdag :)

Gammal bild på Rocky :)
© Soffiloffis
 
 
Idag när Daniel slutade jobba åkte han till Biltema o köpte cyklarna till flickorna :)
Så just nu håller han på o skruvar ihop dom. 
Han köpte nya däck till min cykel också så dom ska han nog byta sen, och en ny pump blev det med xD
Snart kan vi cykla igen allihop :D  Härligt!
 
Annars har Rocky varit jättegosig idag, han har lagt sig i mitt knä så fort han har kunnat och gett mig mördande blickar när jag har slutat klappa honom :) Så söt!
 
Nu på eftermiddan gick jag o Pontus iväg till Parkskolan för dom hade Öppet Hus och visade upp vad eleverna har gjort under våren. Det var jättefint :)
 
Nu ska jag försöka hjälpa Daniel med skruvningen
Hörs sen
Kram
 
 
Cyklarna vi köpte till flickorna :)
Bildkälla
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: