2022-05-18
 20:42:00

Onsdag :)

© Soffiloffis
 
 
Idag började Julia lite senare på praon, vid 11.30. Skönt för henne med lite sovmorron :) 
 
Jag hade tänkt att vi skulle ta en promenad på eftermiddan/kvällen men det började hotas med regn så då tänkte vi strunta i det ändå och ta det en annan dag istället. Men Pontus ville verkligen ut och cykla så tillslut gick vi väl ut en liten stund då, han och jag, flickorna blev kvar inne.
Vi hann väl vara ute i ungefär fem minuter, sen började det smådroppa från himlen xD  Så då gick vi in igen...
 
Pontus cyklade till Vallen med Noa igår, sen hade dom åkt hem till farmor och fått lite fika också :) Han var jätteglad när han kom hem och hade haft kul sa han :) 
 
Annars mailade jag AF idag för Clockwork ville ha svar på lite frågor. Men sen ringde arbetsförmedlaren upp mig så vi löste det över telefon istället. Skönt o ha det fixat, jag har skjutit det framför mig hur länge som helst nu. Imorron ska jag på möte med Clockwork inne i stan, hoppas det kommer gå bra. 
 
Hörs sen
Kram
 


Camilla
PUBLICERAT: 2022-05-19, 08:36:37

Va kul när de kan åka iväg själva.
Barnens farfar bor nära,så dom går själva och hälsar på honom.

Svar: Ja det är kul för dom :) Dock är jag skitorolig hela tiden men man lär väl försöka släppa det lite.Ok vad najs när dom kan göra så :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: