2022-05-17
 13:24:00

Tisdag :)

Gammal bild på Pontus när han är ute o cyklar :)
© Soffiloffis
 
 
Idag fyller Daniel 40 år :) Stort grattis till honom <3
 
Jag har haft migrän/kaffehuvudvärk hela förmiddan. Det började igår, vi hade inget kaffe hemma så på kvällen började det kännas så där konstigt i ögat som jag brukar få ibland.
Sen imorse hade jag sprängande huvudvärk, fick kräkas till o med :/ 
Efter det la jag mej o vilade några timmar och när jag vaknade drack jag lite kaffe så nu är det lite bättre iallafall.
Men det känns jättetråkigt att knappt ha hunnit träffa Daniel alls idag pga det =/ 
Nu är han på jobbet.
 
Det hade gått bra för flickorna på praon igår iaf :) Skönt!
Dom slutar väl snart båda två tror jag.
 
Pontus ska eventuellt ut o cykla med sin kusin idag så Daniel gick ner och skulle pumpa däcken åt honom. Då såg han att det hade blivit punka och det låg tydligen en nål precis bredvid också så nån verkar ha gjort det bara för att jävlas. Men han fixade det iaf så nu ska det funka igen :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: