2022-05-19
 11:37:58

Torsdag...

© Soffiloffis
 
 
Imorse skickade vi iväg barnen till skolan/praon som vanligt. 
Sen efter en timme eller två ringde Julia hem och var ledsen. Hon var jätteyr och hade svimmat så jag fick åka dit och hämta henne. Nu ligger hon och vilar lite =/ Hoppas hon mår bättre sen när hon vaknar.
 
Strax efter det var jag tvungen att åka in till stan på mötet och det gick bra. Jag fick lite nya uppgifter att göra till nästa möte. Vi pratade lite om praktik ifall jag inte kommer in på utbildningen och sen fick jag lite tips på jobb att söka och grupper att gå med i på Facebook.
 
Annars har barnen skolavslutning den 9 juni. 
Pontus skolavslutning börjar 8.30 och slutar ungefär en timme senare stod det, så 9.30 då. Och flickornas skolavslutning slutar 9.50, vi föräldrar får inte vara med på själva avslutningen (flickornas) utan får ta emot våra barn ute på skolgården när dom är klara. Så det blir o åka in till stan direkt så fort Pontus avslutning är klar. Men det går säkert bra det med :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: