2022-05-26
 12:35:00

Torsdag (Kristi himmelsfärd)

© Soffiloffis
 
 
Igår skruvade Daniel ihop flickornas cyklar och efter det åkte vi in till donken och åt lite :)
Vi har inte ätit där på jättelänge så det var riktigt gott.
Sen på kvällen när vi kom hem gick barnen ut o cyklade lite, jag tror dom hade åkt till Parkskolan iaf.
 
Annars kollade jag på Fifty shades of Grey igår och den var jättebra. Jag har sett den förut men eftersom jag tänkte kolla på dom andra två filmerna också så ville jag se ikapp typ. Men när jag skulle börja kolla på nästa var det rysk text och jag visste inte hur man ändrade så jag får försöka idag istället :)
 
Vi hade tänkt gå ut o cykla idag men det ser ut o vara regn på G så jag tror inte det blir nåt. Jag är sjukt pepp på att cykla just nu, bara för att det inte går antar jag :D  Mina däck sitter ju inte ens på cykeln än så det blir svårt då :P
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: