2022-05-13
 01:53:00

Torsdag natt :)

© Soffiloffis
 
 
Jag kan inte sova, bara vänder o vrider mej hela tiden så jag klev upp en stund...
 
Veckan har bara flugit fram känns det som. Flickorna har varit hemma från skolan i några dagar, dom har haft feber. Sen idag på förmiddagen ringde Pontus lärare o berättade att han inte mådde bra så han fick gå hem han med. 
 
Nästa vecka har tjejerna prao. Så Isabelle kommer vara på en förskola och Julia ska vara på ett äldreboende. Hoppas det kommer gå bra, men det tror jag nog :)
 
Annars öppnade Biltema idag (igår) och det verkar ha varit lång kö för att komma in. Vi ska väl dit en vända i helgen tror jag :)  Det ska bli kul o se hur det blev...
 
Sen såg jag att Ludvika marknad blir inställd nu i vår eftersom arrangörerna inte vågade vänta längre på tillstånd. Trök! Men det kommer tydligen bli framflyttat till september så vi får väl hoppas det blir av då istället då.
 
Justja jag färgade ju håret förra fredagen och jag tror jag blev nöjd. Men varje gång jag ser mej i spegeln får jag en chock för att det är så mörkt haha xD
 
Ah, försöka sova lite nurå...
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: