2023-04-18
 17:20:06

Tisdag...

© Soffiloffis
 
 
Jag var i Borlänge idag och hade seminarium. Vi skulle läsa alla gruppers stycken och opponera på dom, precis som vi trodde. Skönt o ha det gjort nu iaf.
Men shit vad trött jag är, jag skulle kunna somna där jag sitter!
 
Imorron-bitti har vi labb i datakommunikation i Borlänge och fy sjutton vad jag inte har nån lust med den... Jag känner mig ganska lost när det gäller den uppgiften... det känns som det inte fastnar hur mycket jag än försöker läsa på och öva =/
Möjligtvis att kommandona sitter, men inte det andra... ta fram ip-adresser osv.
Det skulle vara så skönt om vi klarade den så vi slipper tänka nåt mer på det :)
 
Ah nu lär jag försöka plugga in lite iaf
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: