2023-04-11
 16:02:00

Tisdag...

© Soffiloffis
 
 
Det har varit en massa plugg hela helgen, dels inför omtentan, men sen har jag även hållt på med labbar och moduler. Tentan gjorde jag idag på morgonen och det gick jättebra, jag fick bara 2½ fel så nu är jag klar med den kursen, såå härligt! :D
 
Nu håller vi ju på med forskningsmetodik och databassystem. Så på fredag ska vi lämna in en modul i databas och på söndag ska vi lämna in ett stycke från vår rapport till forskningsmetodiken. Så det är lite mycket just nu eftersom vi inte har så jättemycket tid på oss...
 
Medan jag gjorde tentan i förmiddags var det en handledningslektion i databaskursen så jag kunde ju inte vara med på den. Men men, hoppas det går bra ändå, dom andra två gruppmedlemmarna var ju med på den iaf, så jag får försöka höra vad dom fick med sig därifrån :)
 
Annars har barnen lov nu, eller tjejerna har lovskola idag och imorron. Sen får dom också lite ledigt :)
 
Nu ska jag försöka läsa lite
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: