2023-02-02
 19:14:00

Torsdag...


© Soffiloffis
 
 
 
Idag har jag varit i skolan och haft labb. Det funkar lite sådär med labbarna om jag ska vara ärlig... Vi får en uppgift med en massa övningar i sig, sen ska vi börja med övning 1 men inget fungerar även fast vi följer bruksanvisningarna till punkt och pricka. När vi till slut frågar lärarna om hjälp visar det sig att vi måste göra övning 2 och 3 för att kunna utföra övning 1. Och så skulle vi ha kopplat in olika sladdar till switchen innan vi börjar, det står inte heller med. Gaah! Både jag och min gruppkompis var helt slut i huvudet när vi var klara. Om typ två veckor har vi examination i det där och just nu känns det som jag inte fattar nånting!
 
Jag kom nyss hem. Ska väl strax börja med maten och sen ta det lite lugnt.
Idag kom iaf skolböckerna som jag beställde för två veckor sen så jag har kikat igenom dom :) Hoppas dom kommer vara till nytta nudå!
 
Imorron har vi grupparbete igen, vi börjar närma oss slutet på det första projektet :) Just nu håller vi på med genomförande-delen och nästa vecka ska vi börja med avslut och överlämning. Sen börjar ett nytt projekt när det är klart och då ska vi få lära oss lite mer ekonomiska delar av ett agilt projekt.
 
På tisdag har jag omdugga i responsiv webbdesign, hoppas det går bättre denna gång! Men jag måste läsa på lite mer tror jag. Särskilt enhetshanteringsdelen där man behöver räkna...
 
Båda tjejerna har sökt till gymnasiet nu iaf :) 
Håller tummarna hårt för att dom kommer in på det dom helst vill gå! <3
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: