2023-01-11
 21:15:00

Onsdag...


© Soffiloffis
 
 
 
I måndags gjorde jag och labbkompisen klart laboration 6 i java och skickade in den.
Och idag kom reslutatet, vi blev godkända, yay! :D 
 
Idag har jag suttit med responsiv webbdesign-gruppen och försökt fixa den koden. Det gick bra, tills vi upptäckte efteråt att det var nåt fel på det responsiva. Jag försökte fixa till det nu på kvällen och fick det o funka ganska bra, men på vissa ställen ville det sig inte riktigt så jag tänkte att vi skulle kolla det på fredag. Men nyss när jag satt och kollade facebook såg jag att jag hade fått mail. Då hade en av gruppmedlemmarna skickat in den, så nu är det bara o hålla tummarna för att den blir godkänd då :)
 
Annars började barnen skolan idag och det verkar ha gått bra. Dock har tjejerna varit vråltrötta sen dom kom hem. Men snart är det läggdags iaf :)
 
Hörs sen
Kram 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: