2023-06-02
 15:16:53

Fredag :)

© Soffiloffis
 
 
Idag på förmiddagen satt jag och läste på hur mycket som helst inför duggan. Jag var jättenervös och när den väl började satt jag nästan o skakade för jag inte ville misslyckas en gång till. Men jag klarade den :D Så skönt! Nu är det bara o hoppas jag klarar resten av momenten i Forskningsmetodiken så är den kursen klar sen :)
 
Efteråt åkte vi in till Ludvika och hämtade tjejerna, sen började jag o flickorna se sista filmen av Twilight. Den var helt okej, men inte alls lika bra som de tidigare avsnitten.
 
Pontus hade prova-på-dag på Lorensberga idag, så han kom hem lite senare än vanligt. Men han verkade ha haft rätt så kul iaf.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: