2023-06-05
 18:28:39

Måndag...

© Soffiloffis
 
 
Idag hade vi Datakommunikations-labben, sista försöket. Och jag tror det gick bra. Vi kunde pinga alla ip-adresser och jag tror vi fick med allt som skulle vara med i dokumentet :)
Håll tummarna nu för att vi klarade det! Gud vad skönt det skulle vara! Den kursen är nog den värsta hittills, så jag vill bara bli av med den :)
 
På vägen hem svängde jag förbi vid mamma o vattnade lite blommor. Jag tänkte ta in posten också men det gick inte så bra... vette sjutton vad som har hänt nu! Det funkade sist även fast det hade hänt en olycka.
 
Nu är jag iaf hemma och vi har precis ätit :)
Jag känner mej helt slut, känns som jag skulle behöva vila.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: