2023-03-31
 08:05:54

Fredag :)

 
© Soffiloffis
 
 
 
Igår morse började jag och min gruppkollega med en 24-timmars omlaboration i Java igen, den sista. I början var det lite smådrygt eftersom en del kod krånglade. Men sen fick vi fler och fler saker att fungera så som vi ville ha det. Så vid 12 inatt började vi öva inför inspelningen och vid 3 imorse var vi klara och hade skickat in uppgiften :)  Nu är det bara o hålla tummarna för att det gick bra! 
 
När vi satt och jobbade fick vi ett meddelande om att våra tentor i datakommunikation var rättade, så när vi var klara kollade jag in på mina resultat och jag blev godkänd!! :D Så härligt!! Så nu är det bara laborationen kvar i den kursen. 
 
Den här veckan har vi börjat två nya kurser, Databassystem och Forskningsmetodik. I databassystem ska vi utföra olika laborationer med SQL och i forskningsmetodik ska vi skriva en rapport om något som har med IT att göra. Så idag ska vi sätta oss i vår grupp och försöka bestämma ett ämne att skriva om, efter det behöver jag nog sova lite mer tror jag, för jag är snortrött!
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: