2023-05-26
 12:12:00

Fredag...

© Soffiloffis
 
 
Idag har vi suttit med grupparbete under förmiddagen :)
Vi ska ha ett seminarie med opponeringar på måndag så då måste vi kunna försvara vår rapport, så vi satt och tittade lite på vad dom andra kan komma att opponera på.
 
Nu i eftermiddag kommer jag och min opponeringsgrupp sätta oss ner och prata ihop oss om vem som ska prata först och lite sånt. 
  
Flickorna hade bad i skolan idag för att visa idrottsläraren att dom kan simma, och det hade gått bra, dom skulle få godkänt i idrott nu hade han sagt till dom :) Härligt!
 
Igår hade jag tenta i databas och jag vet inte riktigt hur det gick. Jag är lite nervös inför det för jag vill inte behöva göra om det i höst! Det är nog tillräckligt mycket att göra då som det är ändå...
 
Sen på eftermiddagen igår åkte jag, Daniel och barnen in till stan en sväng. Tjejerna behövde nya skor så det köpte vi och Pontus behövde en ny bäddmadrass så det blev en sån också. Plus nya slangar till Pontus cykel, däcken har Daniel lagat så vi ska testa och se hur det går :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: