2023-05-24
 14:12:15

Onsdag

© Soffiloffis
 
 
I måndags hade jag dugga 2 i Forskningsmetodik, men den gick inte bra alls. Upplägget på sidan var jättedåligt eftersom texten i frågorna och svaren stod på både svenska och engelska. För vid svarsalternativen hamnade de svenska alternativen jättenära svaret nedanför, så då kopplade man ju samman de två och det kan hända att jag valde fel svar på grund av det. Sen var det 28 frågor man skulle hinna svara på, på 30 minuter. Så man hann ju knappt läsa frågorna/svarsalternativen ordentligt. Och många av frågorna var att man skulle koppla samman ett ord med en textsnutt. Alltså, fy sjutton, den stressen...
På slutet var jag så stressad att jag skakade! Och jag hann inte klart, jag missade två frågor och hade fel på några. Så det blir omdugga nästa fredag då.
 
Igår skulle vi lämna in projektarbetet vi har jobbat med iaf, så det gjorde vi :)  Skönt, nu är det bara seminarie på måndag med opponeringar kvar, sen får vi hoppas vi blir godkända på allt där.
 
Imorron har vi tenta i databaskursen, i övrigt så är den kursen klar. Så just nu sitter jag och försöker läsa på för fullt, men börjar känna stressen komma krypandes igen. Det är mycket info att ta in!
 
Igår skulle tjejerna ha åkt till Stockholm på studieresa, men i förrgår när dom kom hem från skolan kräktes en av dom och båda hade huvudvärk/migrän. Den andra tjejen kräktes också senare :/ Så dom kunde inte följa med dit. Och idag var dom lediga eftersom dom skulle ha kommit hem så sent igår kväll.
 
Nu måste jag fortsätta plugga
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: