2023-05-16
 19:56:00

Tisdag...

© Soffiloffis
 
 
Idag på förmiddagen höll vi på med grupparbetet i Forskningsmetodik, sen var jag tvungen att sticka vid kvart i tolv för o hinna i tid till Borlänge. Väl på plats hade vi handläggningstid för datamodellen i typ en timme innan jag kunde åka hem igen. Vi fick lite nya idéer iaf så det var ju bra.
 
När jag kom hem var jag helt slut, yr i huvudet o trött som sjutton. Så för ett tag sen åt vi och sen gick jag o la mig på sängen o tittade på telefonen en stund. Jag hade nog kunnat somnat men jag väntar till ikväll istället :)
 
Imorron har vi grupparbete hela dagen, först i forskningsmetodik och sen i databas... Och på torsdag är det röd dag så då blir det iaf lite ledigt :)
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: