2023-09-01
 17:55:58

Fredag :)

© Soffiloffis
 
 
 
I onsdags hade jag kursintroduktion i Objektorienterad design och problemlösning. Sen hade vi en övningslektion direkt efter, så jag hamnade i grupp med två killar, en av dom var jag i grupp med i våras på Forskningsmetodiken. Vi gjorde uppgiften och kände oss väl ganska klara rätt snabbt. 
 
Daniel och barnen var i Falun samma dag, där fick dom veta att det antagligen inte kommer behövas någon njurtransplantation för flickorna i framtiden eftersom deras prover har sett så bra ut under alla dessa år, så skönt o få veta det :) Och det verkar som dom har både FSGS och Alport.
 
Idag hade jag kursintroduktion i Statistisk Analys. Läraren gick igenom lite vad kursen kommer gå ut på och berättade om sina egna tidigare forskningsprojekt och sånt. Nästa vecka drar det väl igång på riktigt. Hoppas jag får min bok snart, den verkar i alla fall ha skickats nu...
Det ska iaf bli riktigt skönt med helg nu iaf!
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: