2023-09-13
 13:12:35

Onsdag

© Soffiloffis
 
 
Igår hade jag två föreläsningar i Statistisk Analys under ca 4 timmar där läraren gick igenom några räkneövningar. Det var jättedålig luft i lokalen så man blev helt mosig i huvvet av o sitta där och försöka tänka samtidigt :P 
Och det finns typ inga eluttag där heller så varje rast fick jag försöka ladda i lite i datorn så den inte skulle dö.
 
Idag hade vi seminarium i Objektorinterad design och problemlösning och det gick nog ganska bra tror jag. Det kändes som vi fick med allt i presentationen och vi fick inte så många opponeringsfrågor heller så det var ju skönt :)
 
Barnen är i skolan just nu och Daniel ska strax gå till jobbet. Sen när han går tänkte jag försöka läsa på det sista inför duggan imorron. Jag är lite nervös inför den, men vi får se hur det går.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: