2008-12-09
 12:34:02

Fk-krångel som vanligt...

Idag vid två åker jag och barnen in till stan en sväng..
Barnen lämnar jag hos mamma så får hon vara barnvakt en stund
medan jag träffar Lotta och Milla för lite shopping =)
Det ska bli trevligt..

Fasen vad drygt föresten..
Ringde och beställde hem papper från FK i fredags, 
för jag ville veta hur mycket pengar jag hade fått varje månad i år, eftersom dom ville veta årsinkomsten på dagis...
Men då fick jag något annat jäkla papper där det stod
hur många dagar jag hade kvar...
Det kan jag ju för i helsike kolla upp på mina sidor..

Så nu får jag lov o ringa dit igen och beställa hem dom där pappren som jag egentligen skulle ha.. *suck*
Jag hatar o ringa till FK, det är jämt såna långa telefonköer när man ska prata med någon där..
Men men..

Nä nu ska jag hoppa in i duschen..
Hörs sen =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: