2008-11-08
 22:54:16

Innan det är dags o sova...

Hur gammal är du om fem år - 32 år.. Gaaah! Ush vad gammal jag börjar bli...
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min älskade familj Daniel, Isabelle och Julia
Hur lång är du? 171,5 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? Burn after reading.. den var helt okey :)
Vem ringde du senast?  Daniel..

Vem ringde dig senast? Mamma..

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Föredrar sms :)

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Min mamma o låtsaspappa är gifta..
När såg du senast din mamma? I onsdags..
Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna

När vaknade du i dag? 09.05
Vilken är din favoritplats? Sängen
Vilken plats föredrar du minst? Bilen när den immar/frostar igen på både insidan o utsidan.. annars vet jag inte :)
Var tror du att du befinner dig om tio år? Vi har flyttat till någon större stad, bor i en stor lägenhet, har bra jobb båda två och har fått ett till barn (eller 2 om vi har tur och får tvillingar igen) :) 
Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken under sängen...
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mina små busfrön såklart =)
Hur stor är din säng? Dubbelsäng..

Har du stationär eller bärbar dator? Stationär..
Sover du med eller utan kläder? Oftast i trosor..
Hur många kuddar har du i sängen? 4

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

Är du social? Nja är väl rätt blyg.. :/
Vilken är din favoritglass? Sandwich eller Magnum mandel

Tycker du om kaffe? Absolut inte!

Vad dricker du till frukost? Oboy..
Kan du spela poker? Ja, men jag saknar helt och hållet pokerfejs
Tycker du om att mysa/kela?  Absolut

Är du en beroendemänniska? Nja inte direkt..

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Nope jag tror inte det..
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pyttelite spanska
Har du någonsin åkt ambulans? Nope..
Äger du dyrbara smycken? Ja några :)
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En av barnens spelande leksaker :)
Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag..
Vilken var den senaste boken du läste? Jag minns inte, var så längesen..

Läser du dagstidningen? Läser LudvikaTidning, Aftonbladet och Expressen.. fast på nätet dårå.. :)
Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.. inte än..

Dansar du i bilen? Ibland.. när jag är själv :P
När var du i kyrkan senast? På min morbrors begravning..


 


› K a т т a
PUBLICERAT: 2008-11-08, 22:56:41 | URL: http://fakkors.blogg.se/

Gratis bloggdesign!

Lust att få en ny design, utan att behöva pilla själv.

Klicka dig in på min blogg då: http://fakkors.blogg.se


SANIBO
PUBLICERAT: 2008-11-08, 22:59:12 | URL: http://ssanibo.blogg.se/

fun!


isabelle
PUBLICERAT: 2008-11-08, 22:59:50 | URL: http://importeradskaning.blogg.se/

Fin blogg =) sov gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: