2008-11-10
 22:44:10

Bloggfrågor..

Vad heter du? Sofie..

Favoritcafé: BK´s i Ludvika..

Favorittidning: Kamera & Bild

Bästa saken som händer i vinter: Julafton! =)

Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, lila, vitt eller rosa.

I höst kommer jag att gå klädd i: Kläder..

Men absolut inte i: En säck..

Mig själv med tre ord: Blyg, barnslig, snäll..

Jag tränar: Ja ibland, på gym.. eller så går jag promenader (om det nu räknas)..

Höger- eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Pigg o glad

Är det nåt du absolut inte äter: Konstiga rätter som fårhjärna, snigel osv. Och svamp hatar jag..

Kläder just nu: Svarta "skatebrallor", svart topp och vita strumpor..

Vad sa du senast: Va?

Fisk eller badkruka: Fisk

Spelar du nåt instrument: Har en keyboard som jag klinkar på ibland.. men inget mer..

Morgon- eller nattmänniska: Natt.

Sparare eller slösare: Jag tror nog att jag är en storslösare..

Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet..

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Kanske ett barn till om några år, så jag svarar 3st =)

Vad ska barnet/barnen heta? Julia och Isabelle :P sen vet jag inte vad nästa(?) barn kommer heta =) 

Bio eller promenad: Bio

Är du kittlig: Japp.. typ överallt :D

Rädd för insekter? Ja ush... men jag gillar o fotografera dom små äcklen..

Vad gjorde du för tio år sedan? Jag var 17 år, gick i gymnasiet, hade nyss blivit vän med Milla och Malle, var tillsammans med Peter.. drack alkohol för första gången.. osv.

Vad gjorde du för ett år sedan? Hade nyss blivit mamma till Isabelle och Julia, var orolig (typ hela tiden.. är fortfarande), mammaledig, trött, jättelycklig.. 

Stösta svaghet: Självdisciplin.

Det här är jag bra på: Att sjunga falskt, lyssna, shoppa..

Bästa film: Beck-filmerna älskar jag, An American Crime, I am legend, The notebook o många fler =)

Chips, morötter eller godis? Chips..

Pizza eller hamburgare? Hamburgare...

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja, nån gång kanske.. har inte kommit på vad/var än bara..

Stökigt eller välstädat? Det är rätt stökigt, men jag vill ha välstädat!

Gillar du att sjunga? Ja, speciellt när jag sitter ensam i en bil på långa vägar..

Anser du att du är stark? Nope, är jättesvag!

Fem saker du gillar att göra: Shoppa, umgås med familj o vänner, festa, fotografera, se på film..

Är du beroende av något? CocaCola..

Sommar eller vinter? Sommar, helt klart..

Kaffe, te eller inget? Inget om jag måste välja mellan dom två..

Har du en besatthet? Musik, tror jag..

Var ligger din mobil när du sover? På en hylla brevid sängen, används även som väckarklocka =)

Civilstånd: Flickvän till Daniel och mamma till Isabelle och Julia.. =)

Vad skulle du göra om du blev miljonär? Skaffa husbil, resa, festa, shoppa, Bygga ett eget hus, spara o mycket mer..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: