2008-11-02
 23:11:32

Dagis imorron =)

Imorron ska barnen till dagis på inskolning.. =)
Första dagen.. Hoppas dom kommer trivas där nu iaf.. men det tror jag nog..
Dom har ju kusinerna på en annan avdelning som säkert kommer hälsa på dom lite då och då =)

Sen när vi har varit där, ska jag och barnen hem till mamma och hälsa på lite..
Har inte varit där på över en vecka nu så jag tror hon saknar barnen lite..

Annars vet jag inte vad som händer och sker imorron..


Idag har jag tvättat nästan hela dagen..
Skönt o ha det gjort!!
Sen när vi hade käkat nu på kvällen så kom Daniels bror Peter hit och hämtade lite papper..

Nu ska vi väl snart gå och lägga oss eftersom vi ska upp tidigt imorron..
Hörs sen =)


Katja
PUBLICERAT: 2008-11-02, 23:19:35 | URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Oj så mycket snö ni fått, lite avis =) Vill också ha snö nu! Det blir så ljust och mysigt då. Hoppas att det går bra med inskolningen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: