2008-11-05
 22:12:36

Trevlig dag med tjejerna =)

Imorse vid 7-tiden klev jag och barnen upp..
Och en stund senare ringde Ylva och frågade om hon fick låna bilen medan vi var på dagis.. och det fick hon väl göra =)
Började klä på barnen och fixade mej själv..
Sen gasade vi iväg till dagis..
Träffade Ylva o Janne utanför vår bil och gav dom bilnycklarna och så rullade jag in barnen till dagis i deras vagn =)

Idag tog dagisfröken med barnen in till ett annat rum och lekte medan jag fick sitta i rummet intill och lyssna..
Barnen lekte jättebra och brydde sej inte ett dugg om att inte jag var där, så det tyckte hon var bra =)
Det var en liten pojke där som ville krama Julia hela tiden.. Han hette visst Romeo.. passande namn =p

Precis när vi skulle gå så ramlade Isabelle och slog huvudet i golvet så hon fick en stor bula i pannan.. så hon blev jätteledsen såklart.. lilla stumpan =/

Sen gick vi iaf ut till bilen och gasade hem till mamma och hälsade på lite..
Vid två-tiden kom Milla och Lotta o plockade upp mej och så åkte vi fram på stan..
Först gick vi in på systemet där Milla handlade öl i stora lass ;)
Sen gick vi runt lite i affärerna på stan..
Käkade på ChinaTown.. Oxfilé med bearneisesås blev det för mej.. 
Kom på när vi satt där att jag skulle köpa hårgrejjer till barnen.. vilket jag såklart hade glömt bort när vi kom ut därifrån =) Vimsig som alltid.. =p
När vi hade ätit klart där gick vi till en nyöppnad djuraffär mittemot polisstationen.. Jag köpte lite kattmat, kattsand och en leksak till kattbebisen =)
Det var visst två av tjejerna som jobbade på "gamla" zooaffären som hade öppnat eget istället..

Efter att vi hade varit in där så åkte vi till Lyviksberget och kikade runt lite..
Först Elgiganten.. sen Rusta, där jag köpte flytande tvål bara, och kikade på lite tapeter o grejjer.. =)
Och så Coop Extra efter det.. där blev det blöjor, tandkräm och nappar inhandlat..

En trevlig dag med tjejerna har det varit =)
Det får vi göra om, snart hoppas jag!!

Nu ska jag nog gå och lägga mej..
Vi ska ju vara på dagis kvart i nio imorron (istället för halv tio) så jag får gå upp samtidigt som Daniel då.. 
Tjugo över fem =)
Kommer vara dötrött!!

Hörs sen =)


Lotta
PUBLICERAT: 2008-11-06, 12:16:08 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Taaack så jätte mkt! :)


josse =)
PUBLICERAT: 2008-11-06, 13:10:09 | URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Snygg blogg! =)


Milla
PUBLICERAT: 2008-11-06, 14:50:27

Klart vi lär göra om det snart igen ja. Inga promelas för min del menar nu när jag är bilägande ;)

hähähä... :)


Jenny Nodén
PUBLICERAT: 2008-11-07, 09:31:44 | URL: http://www.datajenny.se

Vad bra att det går bra med inskolningen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: